Usein kysytyt kysymykset

1. Mikä on Viini24.fi
Viini24.fi on yksi Eone Group Oy:n useista sähköisistä kauppapaikoista, joka tarjoaa asiakkailleen Premium luokan tuotteita. Viini24.fi:n asiakkaina on niin kotitalouksia kuin yrityksiä. Toimitamme myymiämme tuotteita vaativaan ammattikäyttöön sekä koteihin. Viini24 toimii läheisessä yhteistyössä kaikkien edustamiensa merkkien maahantuojien sekä valmistajien kanssa. Olemme esimerkiksi Climadiff ja Avantage tuotteiden virallinen jälleenmyyjä Suomessa.

2. Miten maksan tuotteen?
Tuotteen maksaminen heti tapahtuu normaalein e-maksu-tunnuksin. Kun ostat tuotteita maksuajalla, tapahtuu tilaaminen ensin täyttämällä tilauslomake huolellisesti sekä sen jälkeen pankkitunnuksin allekirjoittamalla. Maksuajalla ostaminen edellyttää myönteistä luottopäätöstä rahoitusyhtiöltä. Jos haluat maksaa ostoksesi pois ennen varsinaisen maksuajan päättymistä, maksat loppusumman ilman korkokuluja.

3. Miten tuote toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti postijakeluna kotiin tai yritykseen. Rahdin toimittaja ottaa aina asiakkaaseen etukäteen yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdasta. Viini24.fi maksaa toimituskulut.

4. Mitkä ovat tuotteen toimituskulut?
Viini24.fi toimittaa kaikki tuotteensa postimaksuitta ympäri Suomen suoraan kotiovelle tai yritykseen. Jopa kookkaiden laitteiden kuljetus on asiakkaalle ilmainen.

5. Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?
Varastossa oleva tuote lähtee asiakkaalle saman arkipäivän aikana kun tilaus on vastaanotettu sekä käsitelty ja sijoittuu kuljetusjonoon. Tuote on asiakkaallamme 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli tuote-erä on varastosta tilapäisesti loppu, toimitetaan tilaukset siinä järjestyksessä kun tilaukset ovat saapuneet.

6. Haluan tiedustella tuotteen laskutuksesta.
Osamaksusopimusten laskutus tapahtuu suoraan Nordea Rahoituksen kautta. Ota yhteyttä Nordea Rahoituksen asiakastukeen numerossa 09-165 86210. Numero palvelee arkisin klo 8-20.

7. Millainen takuu tuotteilla on?
Tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Eri tuotteiden takuut on mainittu niiden esittelysivuilla. Tuotteen takuuaika käy ilmi tuotteen teknisistä tiedoista.

8. Mitä teen, jos tuote ei toimi toivotulla tavalla tai menee rikki?
Tutustu ensin tuotteen käyttöohjeeseen. Ellet löydä ohjeista apua, ota yhteys asiakaspalveluumme 03-3392 8340. Tarvittaessa voit toimittaa tuotteen huollettavaksi. Katso huolto-ohjeet kohdasta Info - Huolto ja takuu. Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa tuotteen huoltoliikkeen selvittämisessä.

 

Suomen kattavin varastovalikoima

Avintage

Climadiff

Dometic

Liebherr

 

Info

Tilaaminen

Huolto ja takuu

Toimitus

Usein kysytyt

Myynti

myynti@viini24.fi

Asiakaspalvelu

info@viini24.fi

Puhelin

09 2311 3640 (ark. klo 10-15)

Fax

03 3392 6261

Viini24.fi